Športno taborjenje v Bohinju 2019 (po dnevih)

1.dan

Sporočam, da smo srečno prispeli, se namestili v šotore in že uživamo. Kot je v navadi je prvi dan spoznavni. Spoznamo se z novim okoljem, novimi vojaškimi pravili :), novo kuharico, šotorom, prijatelji itd... no spoznali smo tudi najmanjšega martinčka, mrtvo kačo, ampak pustimo malenkosti.

Po kosilu smo hitro skočili v jezero, preverili plavalne sposobnosti, ene par na 1-2-3 in že smo bežali v tabor pred prvimi kapljami. Nogomet se igra tudi v dežju in tudi tokrat ni bilo nič drugače.

Skupine in šotori že imajo svoja imena, Eldina nas je posladkala s slastno torto in trenutno se zabavamo z različnimi  družabnimi  igrami. Morda uganete kaj bomo počeli zvečer? Spoznavni večer! BRAVOOOO, le kako ste to uganili.

Jutri pa je na programu deževni dan v Bohinju :)

2.dan

En lep deževen pozdrav!

Glede na trenutno vremensko napoved naj bi bil današnji dan najbolj deževen v času našega bivanja v Bohinju. Nekako se ne morem znebiti občutka, da nam je kar vsem nekako "pasalo" tole vreme. Čas se ustavi, narava se umiri, tabor je prazen, jedilnica pa nas je lepo povezala v eno lepo taborniško ekipo. Večji del dneva smo preživeli  v jedilnici, kjer si je dopoldan vsak naredil obesek iz dasmase in školjke, plastično zapestnico in po svojem okusu okrancljal svojo majico za poslikavo. Sledila je igra na srečo BINGO in ogled risanke "Kako izuriti svojega zmaja 4.del". Eni so gledali, drugi spali, ampak to je bil tudi namen :). Po kosilu se je jedilnica prelevila v plesno dvorano in odplesali smo nekaj pesmi JUST DANCE in se naučili otroški ples "Robotek". Sledil je turnir v namiznem tenisu, žal samo v moški zasedbi in sprehod ob jezeru.

Trenutno pa poteka družabni večer, kjer otroci z zavezanimi očmi okušajo hrano in ugotavljajo za katero živilo gre. Jaz pišem tale e-mail, ampak vidim, da se zelo zabavajo.

Upamo, da ste tudi vi lepo preživeli tale tih deževen dan in se vam oglasimo ponovno jutri.

3. dan

Se kdo boji strele? Nihčeeeee!

Se kdo boji grmenja? Nihčeeeee!

Se kdo boji Andraža? samo 2

Je kdo lačen? jaaaaaaaaaaaaa

takle imamo ja. Nobenih problemov in vse po planu. Danes kljub napovedani popoldanski plohi dežja nismo videli. Dopoldan je bil v znamenju športa in postavljanju rekordov v neobičajnih opravilih.

- kdo dalj časa govori AAAAAAAAAAAAAAA s samo enim vdihom (lušna igrca za ušesa trenirat :))

- v koliko poizkusih zabiješ žebelj v štor

- met obročev na stožce

- streljanje z lokom (koliko točk zbereš s 4-imi puščicami)

- hoja s knjigo na glavi

- odbijanje žogice s pink ponk loparjem (rekord 1000 odbojev)

- lovljenje ravnotežja na indoboard deski (koliko časa)

- postavljanje čim višje piramide iz kart

sledile so športne igre (odbojka z brisačami, košarka brez vodenja, hokej na travi in balinčkanje). Po kosilu smo izvedli prvi trening in nato še skok v jezero. Pred večerjo smo nabrali in nasekali drva. Imel sem odlične pomočnike in upamo, da bo ogenj tudi zagorel, glede na razmočeno dračje. Trenutno so otroci na nočnem pohodu z baterijskimi svetilkami med katerim se bodo poizkusili tudi v hoji z zavezanimi očmi pod nadzorom prijatelja. Ko se vrnejo pa prižgemo ogenj, zapojemo nekaj pesmic in na vrsti so prve straže. Danes bodo zastavo stražili najmlajši.

4. dan

Včeraj je ogenj zagorel v vsem svojem blišču. Sprva smo res bili malo skeptični, ampak kot pravi rek "kjer je dim je tudi ogenj" in tako je tudi bilo. Pesmice otroci res obvladajo in tudi straža zastave naših najmlajših se je dobro obnesla. Še vedno imamo zastavo. So se pa starejši fantje preizkusili v kraji zastave. Burleska! Bolj kot kraji zastave je bilo podobno pogovorni oddaji in na moment se je zdelo, da je beli dan in ne noč, ker so toliko svetili s svojimi baterijskimi svetilkami. No vsaka izkušnja šteje in prihodnjič bo zagotovo bolje.

Sedaj, ko že malo bolj obvladamo vremensko napoved (Arso kaže še najbolj točno), je boljši tudi dnevni plan aktivnosti. Dopoldan trening, ko je zagotovo sonce in seveda ohladitev v jezeru, popoldan pa plezanje pod Skalco, kopanje, skoki v vodo za najpogumnejše in nazaj v tabor preden se zlije.

In tako je tudi bilo. Zvečer smo izvedli Bohinjske zmenkarije in vsakič znova nas preseneti kako burni so lahko odzivi otrok, ko je govora o ljubezni. Kar vršalo je po taboru in ne vem od kje so se vzeli tisti pavi :).

Za prihodnje dni pa imamo pripravljenih še kar nekaj zanimivih aktivnosti in upamo, da nam bo vreme streglo še naprej kot doslej.

5. dan

Smo že čez polovico in misli sem in tja že uhajajo v Ljubljano. Ko vprašaš v zboru ali pogrešajo koga iz svoje skupine se dva oglasita, da pogrešata svojo mamico in očka. Ampak trenutek mine in "idemo dalje". Danes so nas predčasno (vse po planu) zapustili trije otroci, zato smo za njih na plaži izvedli kratek krst. Dobili so taborniško ime in eno z veslom po riti za spomin na lumparije.

Splavili smo tudi kanu in vsi so se lahko preizkusili v četvercu s krmarjem. Tisti najboljši so lahko en krog zapeljali tudi našo trenerko Patricijo. Popoldan pa smo si privoščili malo daljši aktivni počitek v senci. Čas za družabne igre, poglabljanje prijateljskih vezi, pogovor ali pa za kratek spanec. Ko si utrujen si pač utrujen in če je postelja predaleč se zelo enostavno zaspi tudi na klopci, čolnu ali za mizo. Boste videli na fotografijah :).

Večer pa je bil v znamenju pantomime in glasbe. Otroci so ugibali naslov in izvajalca predvajane pesmi ter se preizkusili v petju. Odličen izbor glasbe nas je popolnoma prevzel in večina je samo še utrujeno sedela ob ognju in prazno zrla v ogenj. Le kam so odtavale misli? Ne znam opisati z besedami, ampak bil je en izmed tistih trenutkov, ki se ti za vedno vtisne v spomin.

Kljub utrujenosti je zastavo in tabor potrebno varovati in ni izjeme. Trenutno pa poteka druga kraja zastave, zato bom zaključil, da ne zamudim drugega dela burleske :).

Jutri pa orientacija!

6. dan

Javljam se vam direktno s poročnega slavjaaaaaaa, dej zamenjaj komad Tina, dej bl opa opa uuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaa avmo še enga ejga, norrrrrroo , kdor ne skače ne sme spat ......žena naj bo domaaaaa!!!! to mi delaaaaaaj!!!

Šalo na stran :)

Ponovno čudovit sončen dan in poleg ustaljenih aktivnosti (trening, kopanje, vožnja s kanujem), si bomo današnji dan zapomnili po orientacijskem pohodu, krstu in taborniških porokah. Popoldan smo otroke za dobro uro poslali na samostojni ogled okolice tabora (beri gozd), kjer so se s skupnimi močmi spopadali z različnimi spretnostnimi (metanje podkvic , preskakovanje zavezanih brisač, zadevanje tarče z lokom, postavljanje stolpa iz kamnov) in miselnimi nalogami. Malo po cesti, malo po prazni rečni strugi, malo v breg, malo navzdol, malo v vodo itd.... Kljub odlični predpripravi so spregledali točko ali dve in kakšnega trenerja na poti. Se je očitno preveč mudilo :)

Po večerji pa smo izvedli taborniški krst, kjer so vsi prejeli eno z veslom po riti in novo taborniško ime. Sledila je poroka. Naj povem, da smo doživeli pravi taborniški upor. Do družabnega večera se je prostovoljno za poroko odločil le en par. Potem smo pa še enega prisilili in dva podkupili. Vzdušje je bilo super in poroke se je udeležilo kar nekaj nepovabljenih svatov. Poleg nas je v taboru še kar nekaj obiskovalcev, ki so očitno mislili, da bo kaj konkretnega za pod zob.

7.dan

Vsi udeleženci vam pošiljamo en lep pozdrav in komaj čakamo, da se jutri vidimo!

Danes smo deževno popoldne izkoristili za Scavenger hunt, ustvarjalno delavnico in pisanje razglednic. Scavenger hunt je igra, kjer ima vsaka skupina eno uro časa, da opravi čim več nalog s seznama. Naloge so različno zahtevne in temu primerno ovrednotene. No pa saj vam bodo vse obrazložili, ko se zbudijo v nedeljo popoldan :). Nekje okoli 15,00 ure je posijal sonček in hitro smo se preselili na plažo. Dekleta se že urejajo za odhod, lakirajo nohte in urejajo pričeske, medtem ko fantje ne želijo imeti laka za nohte, ki se ponoči sveti. Čudni so vam rečem :)

Zvečer bomo še malo zaplesali in imeli podelitve. Če bo kdo med prtljago svojega otroka našel gobice za pomivanje posode je to nagrada za najslabše urejen šotor. Pridejo pa prav, če se gleda na zadevo pozitivno :).

Imeli smo se super, izvedli smo vse planirane aktivnosti, morda še kakšno viška. Zanima me kakšen bo račun za taborjenje saj smo razbili ene 10 krožnikov in kozarcev. Ja koraki v samostojnost pač niso čisto enostavni. Morda je nekdo prvič pospravil svojo posteljo, si prvič prinesel hrano na mizo in za seboj tudi pospravil, si čisto sam umil zobe, se sam preoblekel, stuširal, itd.... Vse je enkrat prvič in pri tabornikih so pravila jasna in predvsem za vse enaka.

Če bo vse po planu se vidimo ob 13,00 na parkirišču pri Fužinskem gradu, doma pa jih ponovno preglejte za klope. Mi nismo našli nobenega.

Andraž Bricelj
Profesor športne vzgoje; Dipl. trener športne gimnastike; Trener športne rekreacije; Maser